Πολιτική επιστροφής

MySoul is on vacation, back on 9th of September

Πολιτική επιστροφής

Επιστροφές

Όλες οι αγορές που γίνονται στον ιστότοπό μας είναι τελικής πώλησης. Καθώς τα προϊόντα μας κατασκευάζονται κατά παραγγελία με τις γκραβούρες που επιθυμείτε, δεν δεχόμαστε επιστροφές. Αν και αν η γκραβούρα σας είναι ανορθόγραφη ή υπάρχει κάποιο λάθος στην άκρη μας, ευχαρίστως θα σας στείλουμε καινούργιο, προφανώς δωρεάν.

Είναι δική σας ευθύνη να παρέχετε τη σωστή διεύθυνση και χάραξη. Εάν δώσατε λάθος διεύθυνση κατά την παραγγελία, γεγονός που προκαλεί την μη παράδοση της παραγγελίας σας, είναι λάθος σας και δεν προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων. Ευχαρίστως θα στείλουμε ξανά την παραγγελία σας στη διορθωμένη διεύθυνση, αλλά θα πρέπει να πληρώσετε το τέλος εκ νέου αποστολής.

Εάν παραγγείλατε ένα προσαρμοσμένο δαχτυλίδι και δεν ταιριάζει, δυστυχώς δεν μπορείτε να το ανταλλάξετε/να το επιστρέψετε καθώς δεν θα μπορούμε να μεταπωλήσουμε τα προσαρμοσμένα προϊόντα σας.

Υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις επιστροφής:

  1. Εάν το βραχιόλι ή το αξεσουάρ σας σπάσει μέσα σε ένα χρόνο μετά την αγορά του*, θα σας στείλουμε ευχαρίστως ένα νέο με βάση τη διαθεσιμότητα του αποθέματος, χωρίς να χρειάζεται να το στείλετε πίσω σε εμάς.
  2. Εάν το προϊόν σας έχει καταστραφεί κατά την παράδοση, δεν χρειάζεται να επιστρέψετε το κατεστραμμένο αντικείμενο επίσης. Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη σελίδα "Επικοινωνήστε μαζί μας" με τα στοιχεία της παραγγελίας σας και μια φωτογραφία του κατεστραμμένου προϊόντος* και θα σας στείλουμε μια αντικατάσταση.

*Μόνο διαδικτυακές παραγγελίες


Η πολιτική μας διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την παράδοση της παραγγελίας σας και δεν επικοινωνήσατε μαζί μας εντός 30 ημερών, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων (εάν υπάρχουν)
– Οποιοδήποτε είδος επιστρέφεται περισσότερες από 30 ημέρες μετά την παράδοση


Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές χρημάτων (εάν υπάρχουν)
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας .

Ανταλλαγές/Επιστροφές (αν υπάρχουν)
Δεδομένου ότι τα προϊόντα μας κατασκευάζονται κατά παραγγελία με τη χάραξη που επιθυμείτε, δεν προσφέρουμε επιστροφές/ανταλλάγματα. Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο προϊόν, στείλτε μας ένα email στη σελίδα επικοινωνίας μας.


Ανάλογα με το πού ζείτε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.